Valet 2010


Val 2010 , 19 september - Alliansen vann, SD kom med i riksdagen ( 5,9 % )


Så nu är röstningen klart :D
Röstade för första gången i söndags.
Kändes väl helt okej, jag gjorde något
vettigt iaf ! Jag var med och påverkade samhället.
Eller lite iaf..

Alliansen vann, vad tyckte ni om det?
Vad tycker ni om den nya regeringen?
Tycker ni de skulle vinna?
Är det bra eller dåligt att SD är med nu?


Tycker det är bra med förändringar.
I flera år nu har samma jävla parti styrt oss.
Nu jävlar blir det annorlunda, äntligen.
Förändring skadar aldrig, det tycker jag om.

Hör massa folk klaga på att SD är med nu,
herregud , världen går inte under.
Skärp er, inse att allt inte kommer gå åt helvete.
Det kommer inte bli så mycket större skillnad än innan.
De bestämmer inte själva, de hjälper bara till att besluta.

Folk sörjer pga detta nu, de vill flytta härifrån.
Skärp er, flytta då ! Ingen kommer bry sig.

Mina åsikter, ni får tycka vad ni vill men
säg inte mot det jag säger, kalla inte mig rasist.
Jag är inte rasist bara för jag är på deras sida.

:)

Så skriv gärna vad ni tycker och tänker om detta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0