Lördag

Lördagen den 11 september

Är hemma nu, har varit hos Jr ca 2 veckor nu, eller mer.
Mamma , min syster, min moster och hennes man, plus mormor,
har varit i Italien i 2,5 vecka nu. Är faktiskt avundsjuk :o
De kommer hem imorgon kväll :)

Ska nog ut med hunden snart, sen vet jag inte vad som händer.

Snart val också, vet nog vad jag ska rösta på !

Och en sak till, SD är INTE rasister, hatar när folk blir
förbannade på folk som är på deras sida, man kan inte
säga vad man ska rösta på för då kan man fan bli slagen
eller hotad. Man ska få rösta på vafan som helst,
och ingen annan ska säga emot eller slå dem för det.
Och de som säger att SD är rasister, kolla då vad Skånepartiet
har att säga om invandrare, då kanske ni ändrar er.
Tycker det är sjukt löjligt av er som tycker dem är rasister,
och ni som ordnar/är med och protesterar mot SD, torgmöte osv.
Ingen ska vara rädd för att säga att de ska rösta på SD..

Lite nya bilder (:















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0