Bulgarien m.m

Tisdag 29 juni

Längesen jag skrev, har inte orkat.
Det är inte mycket som har hänt,
ska få en kattunge imorgon,
en långhårig katt, svart <3

Mitt humör har gått upp och ner,
som vanligt då alltså.
Jr är i Egypten, fyfan :( , skönt att vara där ju..
Men nästa vecka ska jag, Michelle, Beme och hans syster
till Bulgarien i en vecka! Shoppa, sola och bada bara !
Flera år sedan jag var utomlands, sedan jag var 4 år !
Äntligen ska man iväg!

Det kommer bli skönt att komma bort lite.
Ska jobba imorgon, 5 timmar.
Ska upp 07.30 och börjar 08.00 .
Så slutar kl 13.00 :D , sen blir det sola och bada.
Ska jobba minst 3 dagar iaf, här hemma på gården.
Måla massa, 50 kr/timme. Så får iaf 750 kr på fredag :D
Skit nice, jag som är pank ! Behöver lite till resan :D
Och ska antagligen jobba mer senare, får ytterligare ngra hundra.
Ska kanske dra upp till GBG senare i sommar :D

Nu har jag inte mer att skriva.
Bilder kommer upp från Bulgarienresan när jag är hemma igen.

Puss



saknar dig sjukt mycket!


Bilder från 2010, sommaren osv, lite uppdatering!






Badning här hemma med syster Delphi!



Badning!



Hunden Boss! :D



Bränd/brun på armarna/axlarna, men inte på magen, snyggt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0